از شنبهها متنفرم.. گویی ابتدای راهی هستی که هزار بار شروعش کردی و به هیچ جایی نرسیده...
اول هفتهها بوی کثافت و لجن میدهد..
بوی تعفنی که سالها به تعفنش اضافه شده و دیگر هوایی برای نفس کشیدن وجود ندارد..
کاش یک سال، هیچ شنبهای نیاید.. کاش بخوابیم ولی تا به ابد..
ما را در سایت خیلی ساله دیگه نامه نمیده.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 6:58
روح پریشانحال را، دواییست...
واژهها هستند، نیازی نیست.
ما را در سایت خیلی ساله دیگه نامه نمیده.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 186 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 6:58
ما را در سایت خیلی ساله دیگه نامه نمیده.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 6:58
من لابهلای خبرهای بد گیر افتادهام...
من لابهلای نگاهها و حرفهایی که فقط زِر به حساب میآیند گیر افتادهام...
من لابهلای خودم گیر افتادهام و راه فراری نیست از این خواب پیچاپیچ...
حالم از هرآنچه هست و نیست به هم میخورد... آیندهام از هرآنچه هست و نیست به هم میخورد...
به در و دیوار میخورم...
ما را در سایت خیلی ساله دیگه نامه نمیده.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 176 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 6:58
ما را در سایت خیلی ساله دیگه نامه نمیده.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 6:58
من میخواهم از زندگی استعفا دهم... کجا را باید امضا کنم؟
خیلی ساله دیگه نامه نمیده.....
ما را در سایت خیلی ساله دیگه نامه نمیده.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 6:58
صبح با درد از خواب بیدار میشوم.
روز را با دردی سنگینتر طی میکنم.
شب را با درد، مچاله شده در خویش میخوابم.
ما را در سایت خیلی ساله دیگه نامه نمیده.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 6:58
ما را در سایت خیلی ساله دیگه نامه نمیده.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 94 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 6:58
ما را در سایت خیلی ساله دیگه نامه نمیده.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 6:58